Vaak gestelde vragen

Hoeveel bedragen de gemiddelde leveringstermijnen?
Standaardproducten worden doorgaans de week nadien geleverd volgens een vast schema. Maatproducten hebben een productietermijn van gemiddeld een 4-tal weken. De termijn wordt verlengd bij lakwerk (drogen en uitharden van de verf) en maatopname. Deze termijn is te vermeerderen met de gebruikelijk geldende vakantieperiodes.


Welke voorbereidingen dient de klant te treffen?
Vloeren, wanden en of meubelen dienen door de klant zelf te worden afgedekt. Wij zijn op geen enkele wijze aansprakelijk voor beschadigingen aan trappen, deuren, muren, meubelen en dergelijke. Bij montage van glaswanden moet de toegang tot de wand vrijgemaakt worden. Belemmerende voorwerpen moeten voor montage gedemonteerd worden bv: kranen, stopcontacten (niet enkel afdekplaatjes).


Wie is verantwoordelijk voor het product na levering?
Door het handtekenen van de leveringsbon verklaart de klant zich akkoord met de levering en eventueel uitgevoerde prestaties. Na ondertekening kunnen wij niet meer verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele beschadigingen. Indien niemand aanwezig is, verklaart de klant zich automatisch akkoord met de geleverde prestaties.

Kan ik mijn gemaakte afspraak annuleren?
Wij nemen telefonisch contact op om een afspraak te maken voor maatopname en/of montage. De dag van de afspraak moet iemand aanwezig zijn om de onze mensen toegang te verlenen en de werken te controleren. Afspraken die door omstandigheden niet kunnen doorgaan, dienen minstens 24 uur op voorhand gemeld worden op het tel. n° 03 210 86 20. Indien niemand aanwezig is op de afspraak zien wij ons genoodzaakt om forfaitair €285 te facturen.


Prijzen:
Prijzen zijn af-magazijn Glazz (adres: Schaarbeekstraat 34, 9120 Melsele). De prijzen zijn geldig tot en met het aanleveren van een nieuwe prijslijst.


Kan het transport door Glazz verzorgd worden?
Transport is uiteraard mogelijk. Franco levering bij een factuurbedrag vanaf €1500. Bij een lager bedrag wordt €50 transportkost aangerekend.


Waar kan ik terecht bij vragen of opmerkingen?
Voor alle bijkomende vragen of opmerkingen kan u steeds bij ons terecht tijdens de werkuren op het telefoonnummer 03 210 86 20 of op het emailadres info@glazz.eu.